تعامل مثبت و سازنده با مشتری در سفرآلامو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

تعامل مثبت و سازنده با مشتری در سفرآلامو

 

با توجه به  قدرت و همکاران  رضایت اجاره ماشین  مطالعه، رضایت کلی شده است روند رو به رشد در همه دسته بندی از روند اجاره. شاخص کسب و کار مسافرت (819) پیشی اوقات فراغت / سفر شخصی (798) و میانگین کل صنعت (806). رضایت در میان “سفرآلامو مسافران (836) – ترکیبی از کسب و کار و اوقات فراغت – بالاترین در میان سه گروه است.
با توجه به J.D. قدرت و همکاران سفرآلامو رضایت اجاره خودرو مطالعه، رضایت کلی شده است روند رو به رشد در همه دسته بندی از روند اجاره. شاخص کسب و کار مسافرت (819) پیشی اوقات فراغت / سفر شخصی (798) و میانگین کل صنعت (806). رضایت در میان ” مسافران (836) – ترکیبی از کسب و کار و اوقات فراغت – بالاترین در میان سه گروه است.
شرکت های اجاره در طول فرآیند اجاره با مشتریان در زمان های مختلف تداخل می کنند. هر تعامل فرصتی برای هم تحکیم روابط مشتری و یا اجازه می دهد یک شکست در تجربه مشتری ارائه می کند.
هنگامی که این نقطه لمسی تبدیل شدن به “نقاط درد،” مشتریان اغلب به جای دیگری بروید و بررسی منفی خود را می تواند به شهرت نام تجاری شرکت شما تأثیر می گذارد.
با وجود مشترک “نقاط درد،” تجربه کرایه ماشین همچنان به بهبود هر سال – خدمات به مشتریان است که بهتر، با توجه به داده ها از J.D. قدرت و بررسی رضایت رنت ماشین  آمریکای شمالی اجاره همکاران.
در 2016 بررسی، به طور کلی رضایت کرایه ماشین به طور متوسط ​​804 نقطه شاخص، بهبود 6 نقطه ای از سال 2015. داده ها در شش عامل بود: هزینه ها و هزینه؛ انتخاب کنید تا روند؛ روند بازگشت. خودرو اجاره ای؛ اتوبوس شاتل / ون؛ و فرایند رزرو.
رضایت کلی در میان مسافران کسب و کار (806) از مسافران تفریحی (798) بالاتر است، اما رضایت در میان “bleisure” اجاره (ترکیبی از کسب و کار و اوقات فراغت سفر) بالاترین (836) در سه گروه است.
این روند مثبت چگونه باید تفسیر کرد؟ و به عنوان یک اپراتور، چگونه می تواند به شما در تلاش برای بهبود تجربه مشتری؟

ما با دو تن از کارشناسان خدمات به مشتریان صحبت را با هم یک لیست از اصول راهنما که می تواند کمک رانندگی تعامل کرایه ماشین  مثبت است.
لبخند می رود یک مایل

کارکنان کرایه ماشین از کارکنان در هر دو هتل و هواپیمایی صنعتی لبخند کمتر. برای صنعت کرایه ماشین، کارکنان لبخند چشم انداز مثبت اندکی از 2015 بود اما تعداد آنها به هنوز هم کم است در مقایسه با صنایع دیگر سفر.
مشتریان خودرو اجاره، خواسته شد که “آیا کارکنان شما خوش آمد می گوید با یک لبخند؟” با توجه به نظر سنجی، مشتریان گفت 83 درصد از رانندگان شاتل خودرو اجاره لبخند زد، 81٪ از کارکنان مقابله اجاره (در وانت) لبخند زد، 76٪ از کرایه ماشین پیشخوان کارکنان (در بازگشت) لبخند زد، و تنها 69٪ از خروج ماشین اجاره پرسنل دروازه لبخند زد.
این مقایسه با هتل و هواپیمایی بخش، که در آن 93٪ از مشتریان با یک لبخند توسط کارکنان استقبال قرار گرفتند، با توجه به بررسی J.D. قدرت.
“سه نفر از 10 نفر از پرسنل دروازه خروج لبخند نزن به عنوان مشتریان خروج از بسیاری، می گوید:” ریک GARLICK، سفر و مهمان نوازی جهانی J.D. قدرت را عمل بخوره. “نگاهی که وقت اضافی برای لبخند. این ممکن است به نظر می رسد بسیار ساده است، اما آن را می سازد تفاوت با مشتریان. تعاملات بیشتر در آن شما باید مردم خندان، بیشتر به شما رانندگی رضایت. “
مری جین ولز، مشاور خدمات به مشتریان با 25 سال تجربه در صنعت سفر، تشویق می کند شرکت های اجاره برای آموزش کارکنان خط مقدم به لبخند و تشخیص آنها را زمانی که آنها انجام می دهند.

 

رنت ماشین

“صنایع سفر بهتر است در مورد آموزش مثبت و خندان به کارکنان می گوید:” ولز. “شرکت های اجاره نیاز به لبخند زدن و بخشی نگرش مثبت از برنامه های آموزشی. این خواهد بود که تاثیر مثبت برای تجربه مشتری است. ”
آیا آنها را پایین نمی کند
رضایت مشتری در کسب و کار مسافرت بهبود یافته است. یک دلیل این است که بسیاری از شرکت های اجاره راه هایی برای تسریع در تجربه اجاره پیدا کرده اند. با این حال، مقدار بیشتری از تعامل را معمولا معادل وفاداری و رضایت بیشتر،
بنابراین، چگونه یک شرکت اجاره تعادل ایده تعامل – که منجر به رضایت بیشتر – با گرفتن مردم به سرعت در حال حرکت؟
ایده این است که ایجاد فعل و انفعالات معنی دار بدون کند مردم را، می گوید  او پیشنهاد می ارائه کمک های بدون مزاحم.
با توجه به بررسی، نمونه هایی است که در رتبه بندی رضایت بالا دریافت کرد شامل سرویس اکسپرس / ضد بای پس، یک چک در کیوسک دستگاه خودکار، و یک برنامه عضو اختصاصی ضد.
“هنگامی که من برای کسب و کار: اجاره، برای من مهم نیست در صورت وجود خراش در ماشین وجود دارد از من با سیاست های شرکت من از پوشش، می گوید:” . “اما این شرکت اجاره شما را از طریق طیف وسیله نقلیه را راه رفتن در اطراف. من ترجیح می دهم نام تجاری است که اجازه می دهد تا من در یک ماشین پرش و رفتن. “
ولز اشاره به آن را به عنوان تعامل با مشتریان اما از بین بردن .




:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: